ΕΛ/ΛΑΚ | creativecommons.gr | mycontent.ellak.gr |
freedom

Ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα – E' κύκλος

Η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (www.epe.org.gr - ΕΠΕ), ως φορέας που εκπροσωπεί το σύνολο των Πληροφορικών αποφοίτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη χώρα μας από το 2000, ξεκινάει τον E' κύκλο ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων με ελεύθερη συμμετοχή για όλους, χωρίς οικονομικό κόστος. Σύμφωνα με το Καταστατικό της ΕΠΕ, ένας από τους βασικούς σκοπούς της λειτουργίας της είναι η ...

Περισσότερα...

Created with GIMP

Εκδήλωση ενδιαφέροντος για χρήση του FOSSBOT στην εκπαιδευτική διαδικασία

Η ΕΕΛΛΑΚ σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο έχουν σχεδιάσει και αναπτύξει το Εκπαιδευτικό Ρομπότ Ανοικτού Κώδικα και Σχεδίων, το Fossbot. Όλα τα 3D σχέδια και ο κώδικας για τη λειτουργία του ρομπότ είναι ελεύθερα διαθέσιμα στο GitHub της ΕΕΛΛΑΚ (https://github.com/eellak/fossbot) και επιτρέπουν στον καθένα να τα κατεβάσει, να τυπώσει το ρομπότ, να συναρμολογήσει τα ...

Περισσότερα...

Greeks in AI 2025: 19 – 20 Ιουλίου 2025 | Σεράφειο, Αθήνα

Η ελληνική επιστημονική και τεχνολογική κοινότητα τεχνητής νοημοσύνης (AI) συναντιέται ξανά στην καρδιά της Αθήνας, στο πλαίσιο του συνεδρίου Greeks in AI 2025. Πρόκειται για μια δυναμική ετήσια συνάντηση που ενώνει Έλληνες επιστήμονες και επαγγελματίες της τεχνητής νοημοσύνης από όλο τον κόσμο, με στόχο τη δικτύωση, τη συνεργασία και την έμπνευση.Το Greeks in AI αποσκοπεί ...

Περισσότερα...

Γιατί η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν θα οδηγήσει στον εκδημοκρατισμό της Εκπαίδευσης: Μια Κριτική Πραγματιστική Προσέγγιση

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) παρουσιάζεται ολοένα και περισσότερο ως πανάκεια για τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Οι υποστηρικτές της τεχνολογίας υπόσχονται την "εκδημοκρατικοποίηση" της μάθησης, δηλαδή την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε κάθε μαθητή ανεξαρτήτως γεωγραφίας ή κοινωνικής τάξης. Ωστόσο, μια βαθύτερη θεώρηση, βασισμένη στη φιλοσοφία του John Dewey, αποκαλύπτει σοβαρές ενστάσεις για το κατά πόσο η ...

Περισσότερα...

Conceptual image of an AI symbol floating with a speech bubble above it to illustrate Artificial Intelligence digital chatbot. AI chatbot assistant concept

Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση: Γιατί τα Πανεπιστήμια Δεν Πρέπει να Γίνουν Αυτοματοποιημένα Εργοστάσια Μάθησης

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει μπει δυναμικά στη ζωή μας, από τα κινητά μας μέχρι την εργασία και – πιο πρόσφατα – την εκπαίδευση. Ειδικά μετά την εμφάνιση του ChatGPT, δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως η τεχνολογία μπορεί (και πρέπει) να αναλάβει ρόλους καθηγητών, να δημιουργεί μαθήματα, να διορθώνει εργασίες και να «εκπαιδεύει» ...

Περισσότερα...

Ενημερωτική εκδήλωση για τα αποτελέσματα από τις δράσεις του έργου EduCardia στα σχολεία: από τη θεωρία στην πράξη- Τρίτη 18/02/2025

Σας καλούμε να συμμετέχετε στην ενημερωτική εκδήλωση για τα αποτελέσματα του Erasmus+ έργου EduCardia που θα γίνει την Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2025 στις 15:00 με 20:00 το απόγευμα. Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα του έργου, συμπεριλαμβανομένου της επισκόπησης των εμπειριών των εκπαιδευτικών που εφάρμοσαν τη μεθοδολογία EduCardia, καθώς και γενικότερες δράσεις χρήσης λογισμικού ανοιχτού … Read more

Phaidra – ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοιχτού κώδικα για την διασφάλιση μακροπρόθεσμης πρόσβασης στην ακαδημαϊκή γνώση

Το Phaidra, είναι ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοιχτού κώδικα που μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο τα ακαδημαϊκά ιδρύματα διαχειρίζονται, διατηρούν και μοιράζονται τα δεδομένα τους. Με ρίζες που εκτείνονται από το 2007, αυτή η πρωτοβουλία ανοιχτού κώδικα ξεκίνησε ως ένα εσωτερικό έργο στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης, με στόχο την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για τη … Read more

Μέχρι 31 Ιανουαρίου 2025 οι αιτήσεις συμμετοχής των ομάδων στον 7ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών, ανακοινώνει ότι η τελική προθεσμία για τις δηλώσεις συμμετοχής στον 7ο Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (https://openedtech.ellak.gr) παρατείνεται έως τις 31 Ιανουαρίου 2025, και καλεί όσες ομάδες ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή στον Διαγωνισμό. O 7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώνεται στη θεματική ενότητα της Ανοιχτής … Read more

Απολογισμός του 8ου MoodleMoot Greece 2024

Με τη συμμετοχή περισσότερων από 900 ατόμων και την παρουσίαση 25 επιτυχημένων ομιλιών, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία το 8ο ετήσιο Συνέδριο “MoodleMoot 2024”, το οποίο διοργάνωσε ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών σε συνεργασία με φορείς εκπαίδευσης και ανάπτυξης, Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 13 και 14 Δεκεμβρίου 2024. Το φετινό MoodleMoot περιλάμβανε εισηγήσεις με καλές πρακτικές … Read more

Εκδήλωση για την εκπαιδευτική πολιτική, τις πρακτικές και τη χρηματοδότηση του STE(A)M

Η Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία Road-STEAMer και το Πάντειο Πανεπιστήμιο σας προσκαλούν σε μια σημαντική εκδήλωση σχετικά με την εκπαιδευτική πολιτική, τις πρακτικές και τη χρηματοδότηση του STE(A)M (Φυσικές επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά), η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στην Αθήνα, στις 14 Ιανουαρίου 2025, στις 16:00, στην Αίθουσα Σάκης Καράγιωργας 2, Λεωφόρος Ανδρέα … Read more