Στο πλαίσιο του προγράμματος Ανοιχτά Σχολεία, μια πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και με τον συντονισμό του
Athens Partnership, ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) σας καλεί να εγγραφείτε στα ανοικτά μαθήματα OpenStreetMap και που θα γίνουν στο 76o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (Κυκλώπων 6. Πετράλωνα). που ξεκινάει την Δευτέρα 19 Νοεμβρίου στις 18:30.
Ο κύκλος μαθημάτων περιλαμβάνει 2 μαθήματα διάρκειας 2,5 ωρών ( το πρώτο στις 19 Νοεμβρίου και το δεύτερο στις 26 Νοεμβρίου 2018) και έχει ως στόχο την γνωριμία με τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών το Ελεύθερο Λογισμικό και τα Ανοιχτά Γεωχωρικά Δεδομένα. Αυτή η γνωριμία θα ολοκληρωθεί με την χρήση του OpenStreetMap, μια διαδικτυακή εφαρμογή χαρτογράφησης και διαχείρισης γεωχωρικών δεδομένων. Οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τις παραπάνω έννοιες και με την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα είναι ικανοί να χρησιμοποιούν / επεξεργάζονται αλλά και να συμβάλουν / συμμετέχουν στην ανάπτυξη του περιεχομένου του OpenStreetMap.
Στα μαθήματα αυτά θα μπορεί να προσέλθει οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να ανακαλύψει τον κόσμο των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών καθώς και να μάθει να πλοηγείται στο OpenStreetMap. Απαιτείται μια εξοικείωση με τον Η/Υ, την διαδικτυακή πλοήγηση και καλή (lower) γνώση της Αγγλικής γλώσσας για όποιο/α εγχειρίδια δεν έχουν ήδη μεταφραστεί στα Ελληνικά. Θα εκπαιδευτεί να προσθέτει, διαγράφει ενημερώνει ή/και διορθώνει υπάρχοντα στοιχεία: γεωχωρικά, γεωγραφικά ή άλλα περιγραφικά ή μη δεδομένα κι έτσι θα αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες για να εμπλουτίζει με πληροφορίες τους ανοιχτούς χάρτες της γειτονιάς του ή και αλλού. Επίσης θα ενημερωθεί για την παγκόσμια δραστηριότητα χαρτογράφησης είτε για ανθρωπιστικούς είτε για άλλους λόγους.
Όσοι ολοκληρώσουν με επιτυχία τα μαθήματα, θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής.
ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος Ανοιχτά Σχολεία στον παρακάτω
σύνδεσμο και ολοκληρώστε εύκολα και γρήγορα δήλωση συμμετοχής στο σχετικό πεδίο:
https://www.athensopenschools.gr/proposals/view/1491