ΕΛ/ΛΑΚ | creativecommons.gr | mycontent.ellak.gr |
freedom

Διαδικτυακή διαβούλευση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Στρατηγικό Σχέδιο 2021-2024 του Ορίζοντα Ευρώπη

Στις 28 Ιουνίου 2019 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την έναρξη διαδικτυακής  διαβούλευσης για το Στρατηγικό Σχέδιο 2021-2024 του Ορίζοντα Ευρώπη στο πλαίσιο μιας συμμετοχικής προσέγγισης (co-design) που αποσκοπεί στην καλύτερη ανταπόκριση του προγράμματος στις πιεστικές κοινωνικές ανάγκες και στην αντιμετώπιση παγκόσμιων προκλήσεων μέσω καινοτομικών λύσεων που συμβάλουν στην επίτευξη ...

Περισσότερα...

To MoodleMoot 2019 στις 28 & 29 Νοεμβρίου 2019 στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ - Πρόσκληση για υποβολή προτάσεων παρουσιάσεων & εργαστηρίων

Ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με φορείς εκπαίδευσης και ανάπτυξης,  διοργανώνουν στις 28 & 29 Νοεμβρίου 2019 στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ, το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο MoodleMoot, και καλούν όλους τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν τις προτάσεις τους σε αυτήν την φόρμα  μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2019.Σκοπός του 3ου Πανελλήνιου ...

Περισσότερα...

Βεβαιώσεις συμμετοχής έλαβαν 824 μαθητές και 156 εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο του 1ου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών

Ολοκληρώθηκε η αποστολή βεβαιώσεων συμμετοχής και των διακρίσεων σε όλους τους μαθητές και στα σχολεία που συμμετείχαν στην τρίτη φάση του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών (https://robotics.ellak.gr/).Στη τρίτη και τελευταία φάση του Διαγωνισμού συμμετείχαν 104 ομάδες από σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ΕΠΑΛ, ΙΕΚ μεταξύ των οποίων εσπερινά σχολεία, σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, εργαστήρια και ...

Περισσότερα...

Ημερίδα Scientix: Ενίσχυση των δράσεων σχολικής εκπαίδευσης STEAM στην Ελλάδα: 28 Ιουνίου 2019

O Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ σε συνεργασία με το European SchoolNet και την Ελληνογερμανική Αγωγή διοργανώνουν την ημερίδα «Ενίσχυση των δράσεων σχολικής εκπαίδευσης STEAM στην Ελλάδα» στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής δράσης Scientix. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στις 28 Ιουνίου 2019,  (10:30 - 18:302) στην Ελληνογερμανική Αγωγή, Δημ. Παναγέα, 15351, Παλλήνη, Αθήνα και αποτελεί προσυνεδριακή ...

Περισσότερα...

Ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση των έργων του 1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών https://robotics.ellak.gr/  ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του  1ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την φετινή σχολική χρονιά.Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (https://robotics.ellak.gr/) διοργανώνεται από 30 Πανεπιστήμια, Ερευνητικά Ιδρύματα και κοινωφελείς  φορείς και 115 ακαδημαϊκούς και εκπαιδευτικούς από όλες τις περιφερειες της Ελλάδας (https://robotics.ellak.gr/organotiki-epitropi/) και την ...

Περισσότερα...

Ελευθερία

Αν δεν αγοράζουμε μαθητικούς υπολογιστές για να καρφώσουμε και άλλα καρφιά πάνω στον τοίχο,

Τότε πρέπει να πολλαπλασιάζουν τις δυνατότητες των εκπαιδευτικών και των μαθητών για μια πιο δημιουργική εκπαίδευση.

Η χρήση του ελεύθερου λογισμικού επιτρέπει τέσσερις βασικές ελευθερίες στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς:

Ελευθερία 0: η ελευθερία να λειτουργήσουν τους υπολογιστές όπως επιθυμούν.

Ελευθερία 1: η ελευθερία να μελετήσουν το πώς μαθαίνουν με τη χρήση των υπολογιστών, τι είδους προγράμματα θα τους βοηθήσουν να μαθαίνουν καλύτερα, και ύστερα να τα αλλάξουν έτσι ώστε να κάνουν αυτό που θέλουν.

Ελευθερία 2: η ελευθερία να μοιραστούν τις γνώσεις που απέκτησαν με την βοήθεια του υπολογιστή όταν το επιθυμούν.

Ελευθερία 3: η ελευθερία να μοιράζουν αντίγραφα των προγραμμάτων που δημιούργησαν με τον υπολογιστή, όταν το επιθυμούν.

Δημιουργικότητα

Μαντέψτε τι λογισμικό έχει αυτός ο υπολογιστής: 1. Windows Vista 2. Windows XP 3. ΕΛ/ΛΑΚ Το 1995 οργανώθηκε στην Ινδία ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα με το όνομα «Μια τρύπα στον τοίχο» που σκοπό είχε να διερευνήσει το κατά πόσο μπορούν τα παιδιά να χρησιμοποιούν υπολογιστές και εφαρμογές όπως αυτές που δίνουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο χωρίς προηγούμενη … Read more

Μηδενικό κόστος

67.000.000 ευρώ + ? Η αγορά 120.000 φορητών υπολογιστών για τα τους μαθητές της 1ης γυμνασίου έχει προϋπολογισμό  67 εκατομμύρια ευρώ. Σε αυτό το κόστος των 67.000.000 περιλαμβάνονται και τα δικαιώματα χρήσης λογισμικού αποκλειστικής ιδιοκτησίας, κυρίως του Windows XP. Δεν ξέρουμε πόσο ακριβώς ανέβασε το κόστος η αγορά αυτών των δικαιωμάτων χρήσης για να φτάσουμε στο … Read more

Αναδιανομή

Αυτό το έργο θα μπορούσε να φτιάξει μία ομάδα μαθητών χρησιμοποιώντας υλικό και πληροφορίες που αναδιανέμονται ελεύθερα: Acqua από το από μία τάξη 7χρονων μαθητών της περιοχής του Βένετο στην Ιιταλία στο Vimeo. Αυτό το έργο θα δημιουργήσει η ίδια χρησιμοποιώντας υλικό αποκλειστικής ιδιοκτησίας Το ελεύθερο λογισμικό / λογισμικό ανοικτού κώδικα διατίθεται με άδειες χρήσης … Read more

Ευελιξία

Όλοι οι υπολογιστές, όπως και όλα τα λογισμικά που εμπεριέχουν, κάποια στιγμή δεν δουλεύουν σωστά. Αν το λογισμικό που χρησιμοποιούμε είναι αποκλειστικής ιδιοκτησίας, τότε η Εταιρία που το δημιούργησε θα μας ζητήσει να της το στείλουμε πίσω για να δει τι συμβαίνει. To ελεύθερο λογισμικό / λογισμικό ανοικτού κώδικα μας επιτρέπει να προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε … Read more